Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards - Search Results

Go Back   Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 4.13 seconds.
Search: Posts Made By: Shadowfax
Forum: Entertainment Lounge Today, 08:35 AM
Replies: 11,535
Views: 224,560
Posted By Shadowfax
do yourself a favour and sign up for a driving...

do yourself a favour and sign up for a driving class...in 3 days (?) you'll feel comfortable enough to ride any size of bike you choose
i took a weekend driving course and immediately jumped on my...
Forum: Other Sports Today, 08:30 AM
Replies: 12,510
Sticky: MLB/Jays Thread
Views: 199,873
Posted By Shadowfax
they lost ?...turned the game off after...

they lost ?...turned the game off after 7...complete meltdown from what i've been reading this morning

and to make matters worse, it looks like Janssen is now weeks away from coming back
Forum: Toronto Raptors Yesterday, 09:26 PM
Replies: 83
Views: 2,343
Posted By Shadowfax
Nope

Nope
Forum: The Podium Yesterday, 09:09 PM
Replies: 1,466
Views: 40,788
Posted By Shadowfax
Cool :yeah:

Cool :yeah:
Forum: Entertainment Lounge Yesterday, 06:10 PM
Replies: 11,535
Views: 224,560
Posted By Shadowfax
Got the scooter out of storage today...

Got the scooter out of storage today :yeah:...freaking cold drive home
Forum: Other Sports Yesterday, 06:02 PM
Replies: 12,510
Sticky: MLB/Jays Thread
Views: 199,873
Posted By Shadowfax
Ha :yeah: One of the best lines i've heard in...

Ha :yeah:
One of the best lines i've heard in years :yeah:
Forum: Toronto Raptors Yesterday, 09:39 AM
Replies: 83
Views: 2,343
Posted By Shadowfax
Raps in 7

Raps in 7
Forum: Entertainment Lounge Yesterday, 09:37 AM
Replies: 1,808
Views: 43,360
Posted By Shadowfax
it was just a matter of time...here's hoping that...

it was just a matter of time...here's hoping that it's Damian...love that little shithead :)

Robin Will Return to DC Comics in Robin Rises: Omega #1...
Forum: The Podium Yesterday, 09:21 AM
Replies: 1,466
Views: 40,788
Posted By Shadowfax
have a great long weekend...i'll be back...

have a great long weekend...i'll be back Tuesday
Headlines for April 17th...

The 'public health crisis' that is America's gun culture...
Forum: Toronto Raptors 04-16-2014, 09:05 PM
Replies: 276
Views: 3,635
Posted By Shadowfax
Against a really shitty team Raps schedule down...

Against a really shitty team
Raps schedule down the stretch has done nothing to help them prepare for the playoffs imho
Forum: Toronto Raptors 04-16-2014, 09:01 PM
Replies: 276
Views: 3,635
Posted By Shadowfax
Fixed

Fixed
Forum: Toronto Raptors 04-16-2014, 08:59 PM
Replies: 276
Views: 3,635
Posted By Shadowfax
Jays game was postponed so they switched over..so...

Jays game was postponed so they switched over..so you got 4 channels carrying the game
Forum: Toronto Raptors 04-16-2014, 08:56 PM
Replies: 276
Views: 3,635
Posted By Shadowfax
502, 503, 504 and 505

502, 503, 504 and 505
Forum: Toronto Raptors 04-16-2014, 08:07 PM
Replies: 24
Views: 564
Posted By Shadowfax
Should have said Northern Wall (Game of Thrones)

Should have said Northern Wall (Game of Thrones)
Forum: Entertainment Lounge 04-16-2014, 09:41 AM
Replies: 1,808
Views: 43,360
Posted By Shadowfax
final trailer for X-Men: Days of Future...

final trailer for X-Men: Days of Future Past...looks pretty damn good :yeah:

X-Men: Days of Future Past - Final Trailer (2014) Hugh Jackman [HD] - YouTube
Forum: The Podium 04-16-2014, 09:25 AM
Replies: 1,466
Views: 40,788
Posted By Shadowfax
Happy Humpday Headlines for April 16th... In...

Happy Humpday
Headlines for April 16th...

In Central African Republic, a health system on the brink of collapse...
Forum: Entertainment Lounge 04-15-2014, 12:08 PM
Replies: 4,074
Views: 69,093
Posted By Shadowfax
Foo Fighters - Come Alive - YouTube

Foo Fighters - Come Alive - YouTube
Forum: Entertainment Lounge 04-15-2014, 12:04 PM
Replies: 1,808
Views: 43,360
Posted By Shadowfax
comics list and essential comics for April...

comics list and essential comics for April 16th...

Cosmic Booknews (http://comics.cosmicbooknews.com/content/comic-books-sale-april-16-2014)

Comic Vine...
Forum: Other Sports 04-15-2014, 09:35 AM
Replies: 12,510
Sticky: MLB/Jays Thread
Views: 199,873
Posted By Shadowfax
yup, could be out all season Link...

yup, could be out all season

Link (http://www.tsn.ca/story/?id=449348)
Forum: Entertainment Lounge 04-15-2014, 09:19 AM
Replies: 11,535
Views: 224,560
Posted By Shadowfax
E-Transfer from bank to bank...easy peasy

E-Transfer from bank to bank...easy peasy
Forum: Entertainment Lounge 04-15-2014, 09:17 AM
Replies: 785
Views: 12,318
Posted By Shadowfax
How's the Weather ?.....pretty fucked up

How's the Weather ?.....pretty fucked up
Forum: The Podium 04-15-2014, 09:16 AM
Replies: 1,466
Views: 40,788
Posted By Shadowfax
Merry Christmas...oh wait Headlines for April...

Merry Christmas...oh wait
Headlines for April 15th...

Gas prices expected to rise in Canada this summer...
Forum: Entertainment Lounge 04-14-2014, 09:40 PM
Replies: 11,535
Views: 224,560
Posted By Shadowfax
I went old school on ya :thumb:

I went old school on ya :thumb:
Forum: Entertainment Lounge 04-14-2014, 09:24 PM
Replies: 11,535
Views: 224,560
Posted By Shadowfax
:haha:...nice :)

:haha:...nice :)
Forum: Entertainment Lounge 04-14-2014, 09:18 PM
Replies: 11,535
Views: 224,560
Posted By Shadowfax
The Russian Empire was one of the largest in...

The Russian Empire was one of the largest in history from 1721-1917...and ya, i had to google those dates :)
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 12:31 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24