Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards - Search Results

Go Back   Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 2.14 seconds.
Search: Posts Made By: Someguy again
Forum: NBA Talk 09-28-2014, 11:09 PM
Replies: 20
Views: 635
Posted By Someguy again
the white is pretty crisp, but the away navy blue...

the white is pretty crisp, but the away navy blue is pretty eh.
Forum: Toronto Raptors 09-28-2014, 11:00 PM
Replies: 18
Views: 1,104
Posted By Someguy again
hoping to catch the minnesota game. gotta see my...

hoping to catch the minnesota game. gotta see my boy ricky rubio live
Forum: Entertainment Lounge 09-02-2014, 09:55 PM
Replies: 3,228
Views: 60,216
Posted By Someguy again
wat https://www.youtube.com/watch?v=25Cozs3XYXc

wat

https://www.youtube.com/watch?v=25Cozs3XYXc
Forum: Entertainment Lounge 09-02-2014, 09:37 PM
Replies: 514
Views: 17,803
Posted By Someguy again
i didnt know they were called wingtips lmao i...

i didnt know they were called wingtips lmao i just call them brown kicks. marshalls and winners got some serious finds if you get your size tho, got these bad boys for 60$ after...
Forum: NBA Talk 09-02-2014, 09:28 PM
Replies: 3,070
Views: 80,865
Posted By Someguy again
They censored his crotch with the EA logo cuz he...

They censored his crotch with the EA logo cuz he got BIG NUTZ

https://www.youtube.com/watch?v=mejFtEY5faU
Forum: NBA Talk 09-01-2014, 03:27 PM
Replies: 2,003
Views: 67,099
Posted By Someguy again
"pelicans gobble up salmon" would be a much more...

"pelicans gobble up salmon" would be a much more effective title in off-season news.
Forum: Entertainment Lounge 08-22-2014, 10:20 PM
Replies: 514
Views: 17,803
Posted By Someguy again
newest...

newest...
Forum: Entertainment Lounge 07-24-2014, 03:06 PM
Replies: 3,228
Views: 60,216
Posted By Someguy again
never seen a crowd collectively lose their shit,...

never seen a crowd collectively lose their shit, gonna buy this game.

https://www.youtube.com/watch?v=MZszrtCIDxU
Forum: Entertainment Lounge 07-24-2014, 02:58 PM
Replies: 2,616
Views: 115,767
Posted By Someguy again
https://pbs.twimg.com/media/BsJ64zmCIAAkdJL.jpg

https://pbs.twimg.com/media/BsJ64zmCIAAkdJL.jpg
Forum: Entertainment Lounge 07-24-2014, 02:58 PM
Replies: 2,616
Views: 115,767
Posted By Someguy again
"if you not gonna buy insurance then put me...

"if you not gonna buy insurance then put me down"

https://pbs.twimg.com/media/BtKF2QXCIAI80Gw.jpg
Forum: Entertainment Lounge 07-24-2014, 02:53 PM
Replies: 3,716
Views: 68,867
Posted By Someguy again
been bumping midnight marauders and king geedorah...

been bumping midnight marauders and king geedorah this summer. good stuff.

https://www.youtube.com/watch?v=ZeE4nXD-7_g
Forum: The Podium 07-24-2014, 02:48 PM
Replies: 6
Views: 217
Posted By Someguy again
Talking Intermarché - "Inglorious Fruits and Vegetables"

Intermarché - "Inglorious Fruits and Vegetables" - YouTube
Forum: Toronto Raptors 04-18-2014, 01:38 AM
Replies: 2
Views: 425
Posted By Someguy again
Cool Raptors Vs. Nets analysis (pop culture style)

Tale of the sexy tape

Beyonce (Nets)

http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2012/11/beyonce-knicks/beyonce-jay-z-nets-vs-knicks-game-at-barclays-center-01.jpg

Older much more veteran...
Forum: NBA Talk 04-18-2014, 01:00 AM
Replies: 23
Views: 667
Posted By Someguy again
jefferson's rebounds per game: 35 Miami Heat...

jefferson's rebounds per game: 35

Miami Heat rebounds per game: 22
Forum: NBA Talk 04-17-2014, 01:43 AM
Replies: 80
Views: 1,588
Posted By Someguy again
i am going to love this series, even the bench...

i am going to love this series, even the bench battles are going to be intense. draymond green just getting in crawford's face
Forum: Toronto Raptors 04-17-2014, 01:24 AM
Replies: 46
Views: 1,278
Posted By Someguy again
those old net bastards need some music therapy...

those old net bastards need some music therapy from hipster highschool volunteers with their guitars in their nursing homes for a few days after we give them the ass-kicking posterization fest that...
Forum: NBA Talk 04-17-2014, 01:17 AM
Replies: 3,070
Views: 80,865
Posted By Someguy again
bring him here. we let him get away from the...

bring him here.

we let him get away from the charlotte trade a few years back, but we coming back for him.

#northernUjirising
Forum: Entertainment Lounge 04-16-2014, 12:38 AM
Replies: 7
Views: 215
Posted By Someguy again
the sarcasm will be through the ROOF

the sarcasm will be through the ROOF
Forum: NBA Talk 04-16-2014, 12:26 AM
Replies: 3,070
Views: 80,865
Posted By Someguy again
lol so much burgers btw i did not know gerald...

lol so much burgers


btw i did not know gerald green was missing a finger, didn't find out till i saw a picture of him dunking lol
Forum: Toronto Raptors 04-16-2014, 12:15 AM
Replies: 276
Views: 4,470
Posted By Someguy again
de colo goes off 45-17-19 with 13 steals. signs...

de colo goes off 45-17-19 with 13 steals. signs with adidas, releases new shoe:

AdiColo.
Forum: NBA Talk 04-16-2014, 12:11 AM
Replies: 3,070
Views: 80,865
Posted By Someguy again
hope this commercial isn't foreshadowing. Foot...

hope this commercial isn't foreshadowing.

Foot Locker x adidas "No Rings" featuring Damian Lillard - YouTube
Forum: NBA Talk 04-01-2014, 03:02 PM
Replies: 10
Views: 481
Posted By Someguy again
damn

damn
Forum: NBA Talk 04-01-2014, 02:50 PM
Replies: 3,070
Views: 80,865
Posted By Someguy again
the moment bynum signed with the pacers...

the moment bynum signed with the pacers everything went downhill
Forum: NBA Talk 04-01-2014, 02:31 PM
Replies: 17
Views: 647
Posted By Someguy again
bang on post you can also take a look at players...

bang on post

you can also take a look at players who wear arm sleeves that remind them to keep their form intact while shooting.
Forum: NBA Talk 03-28-2014, 04:17 PM
Replies: 3,070
Views: 80,865
Posted By Someguy again
i hope the jazz get wiggins. keep him away from...

i hope the jazz get wiggins. keep him away from toronto as much as possible until we sign him.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:11 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24