Random Thought Thread. - Page 101
Old 09-20-2010, 06:52 PM   #2001 (permalink)
stank

member
 
Someguy again's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 6,387
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by INSIDER View Post
phil hartman?
that was like 15 years ago.
I dont know but what i heard was that phil was a huge contributor to the simpsons show and after his death something felt different to the show. But it made its comeback and getting funnier everytime, and that's what makes the simpsons so great
Someguy again is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-20-2010, 07:47 PM   #2002 (permalink)
N64
not here

Wildcard Bitches
 
N64's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 7,616
Representing:
Default

WTF CBC HD is airing "Queen Elizabeth in 3D" on tv right now...it's has the yellow-green effect so my 3D glasses from the theatres don't work lol
N64 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-20-2010, 07:47 PM   #2003 (permalink)
Captain of the Jamario Moon fan club.

Born Unready
 
Dark Knight's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Electric Avenue
Posts: 15,490
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by nolimitz64 View Post
WTF CBC HD is airing "Queen Elizabeth in 3D" on tv right now...it's has the yellow-green effect so my 3D glasses from the theatres don't work lol
Ha I got glasses in the mail.
Dark Knight is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 06:09 AM   #2004 (permalink)
the next dictator of MLSE

fresh and clean
 
Windex's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: uʍop ɹǝpun
Posts: 22,524
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Stonezz View Post
Simpsons fell off a LONG time ago. I'd rather watch King of the Hill
King of the Hill was canceled a couple years ago
watching South Park now and the good Family guy eps
Windex is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 09:15 AM   #2005 (permalink)
blah!

nosce te ipsum


 
fancylad's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: east side.
Posts: 14,623
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by nolimitz64 View Post
WTF CBC HD is airing "Queen Elizabeth in 3D" on tv right now...it's has the yellow-green effect so my 3D glasses from the theatres don't work lol
haha i just opened this thread to post about this same topic.

I watched it last night and i gotta say the 3-Dness of it all was pretty crappy. I used the glasses intended for the event.

it made me wonder how the 3D of the new 3D TVs that are on the market now looks like. I gather it's a big step up from the 3D that i saw yesterday.
fancylad is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 09:15 AM   #2006 (permalink)
Is playing the dude disguised as another dude

Moderator

 
Shadowfax's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: 5th Dimension
Posts: 10,024
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Windex View Post
watching South Park now
Family guy
South Park is king...nothing is held sacred on that show...when it comes to pot-shots, they believe in equal opportunity

i watch Family Guy on occasion, but i wouldn't consider myself a big fan
Shadowfax is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 09:40 AM   #2007 (permalink)
the fighter of the Nightman

Ch-Ch-Ch-Ch-Cherry Bomb
 
Barracuda's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto
Posts: 7,962
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Windex View Post
King of the Hill was canceled a couple years ago
watching South Park now and the good Family guy eps
King of the Hill always bugged me. I watched when there was nothing on, but always grudgingly.
Barracuda is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 09:41 AM   #2008 (permalink)
the next dictator of MLSE

fresh and clean
 
Windex's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: uʍop ɹǝpun
Posts: 22,524
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by fancylad View Post
haha i just opened this thread to post about this same topic.

I watched it last night and i gotta say the 3-Dness of it all was pretty crappy. I used the glasses intended for the event.

it made me wonder how the 3D of the new 3D TVs that are on the market now looks like. I gather it's a big step up from the 3D that i saw yesterday.
I hear theres going to be a new 3D TV without the need for glasses
Windex is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 11:46 AM   #2009 (permalink)
jonas smellandchewthis

Senior Member
 
thought's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 4,685
Representing:
Default

i can imagine that being very hard on the eyes.
thought is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 12:18 PM   #2010 (permalink)
is pounding the rock!

Captain Ding Dong
 
Aar_Canada's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: St.Catharines
Posts: 4,924
Representing:
Default

What's up with all the 3-D stuff lately? Didn't the world give up on 3-D in the 80's? I remember watching the freaky movie The Mask with my dad in 1982 and the gimmick had lost its lustre by the end of it.

Aar_Canada is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 12:24 PM   #2011 (permalink)
N64
not here

Wildcard Bitches
 
N64's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 7,616
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by fancylad View Post
haha i just opened this thread to post about this same topic.

I watched it last night and i gotta say the 3-Dness of it all was pretty crappy. I used the glasses intended for the event.

it made me wonder how the 3D of the new 3D TVs that are on the market now looks like. I gather it's a big step up from the 3D that i saw yesterday.
Ye the yellow-green effect looked pretty garbage but I think that might've been done back in the day when the video was in production.

I believe that the new 3DTVs work more on outputting a large number of frames per second to give that 3D effect.

I read a good article about 3Dtv's after seeing this last night lol:

Get Used To “3D” TVs – They’re Here To Stay

and here's a demo of one of sony's 3DTVs


and one without the need for glasses:


N64 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 12:25 PM   #2012 (permalink)
is pounding the rock!

Senior Member
 
Superjudge's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 17,592
Representing:
Default

heh. 3d advertising needs...... just contact moi. Thank you that is all.
Superjudge is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 12:25 PM   #2013 (permalink)
Is playing the dude disguised as another dude

Moderator

 
Shadowfax's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: 5th Dimension
Posts: 10,024
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Aar_Canada View Post
What's up with all the 3-D stuff lately? Didn't the world give up on 3-D in the 80's? I remember watching the freaky movie The Mask with my dad in 1982 and the gimmick had lost its lustre by the end of it.

YouTube - The Mask (1961) in red/blue anaglyph 3-D!
nothing in 3D will ever be as good as this ...

Shadowfax is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 11:18 PM   #2014 (permalink)
.

Senior Member
 
J-Bo's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,374
Representing:
Default

man my first biology lab sucked balls...i wanna stab my self with a pencil
J-Bo is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-21-2010, 11:48 PM   #2015 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 21,213
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by J-Bo View Post
man my first biology lab sucked balls...i wanna stab my self with a pencil
I fucked up on both my diagnostic quizes xD For math and Physics
Gurk is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-22-2010, 10:23 PM   #2016 (permalink)
.

Senior Member
 
J-Bo's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,374
Representing:
Default

^ its cool man..thats just review right?> won't be worth much at all
J-Bo is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-22-2010, 10:39 PM   #2017 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 21,213
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by J-Bo View Post
^ its cool man..thats just review right?> won't be worth much at all
Yea it was. Hopefully it won't xD
Gurk is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-22-2010, 10:40 PM   #2018 (permalink)
Captain of the Jamario Moon fan club.

Born Unready
 
Dark Knight's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Electric Avenue
Posts: 15,490
Representing:
Default

My geography teacher is a hard marker. What would've gotten me a 4 in grade school gets me a 3 to 3- in high school.
Dark Knight is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-22-2010, 10:48 PM   #2019 (permalink)
.

Senior Member
 
J-Bo's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,374
Representing:
Default

LOL geography...i almost failed that...you only need to take that once anyway
J-Bo is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 09-22-2010, 10:50 PM   #2020 (permalink)
the fighter of the Nightman

Ch-Ch-Ch-Ch-Cherry Bomb
 
Barracuda's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto
Posts: 7,962
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Dark Knight View Post
My geography teacher is a hard marker. What would've gotten me a 4 in grade school gets me a 3 to 3- in high school.
4? 3? 3-?

These are grades?

I suddenly feel very, very old.
Barracuda is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Random You Tubes Raptorman Entertainment Lounge 3509 10-16-2014 02:15 PM
Random Raptor Thoughts dfunkie1 Toronto Raptors 46 11-10-2012 04:25 PM
What random jerseys do you own? DuCa00795 Entertainment Lounge 28 12-27-2009 08:47 PM
Random thought Belsius Toronto Raptors 17 03-07-2009 07:50 AM


All times are GMT -4. The time now is 05:38 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24