That new Tim Hortons commericial
Old 05-15-2009, 11:02 PM   #1 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default That new Tim Hortons commericial

COME ON!

I mean are you trying to tell me they're AAALLL drinking ice capps at the same time? How they hell did that guy have an ice capp on the golf course!

It's not like it would be that full! Or if it was it would have melted by the time he got it to a fucking golf course!

And clincking that thing around, and being on a conference call IN FRONT OF THE FIRST TEE WITH PEOPLE SHOOTING?!

What kind of fucking idiots are these guys doing? What makes it worse is ALL the people in the office are like "Sweet now we don't have to have a meeting"

YES! Someone needs to have the fucking meeting! What are you going to tell your boss? Well I didn't do my job because the PHONE WAS down.

It's not like they old enough to own the company....or even smart enough anyways!
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:03 PM   #2 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

Fuck......And that timberwolves thing is there now, i didn't put it there!

So if someone could remove that for me, that would be awesome...
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:04 PM   #3 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

So I just saw the parents of Tori Stafford parents...Man I don't know if they looked this way from the beginning but they are like crazy man...Did you see this shit?

They are fighting on the news, in front of cameras. I mean they must been through some SHIT man.

I'm amazed they are still talking on TV..... But what the hell man, anyone know what they were like!
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:05 PM   #4 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22,015
Representing:
Default

HAHA. The Iced Coffee thing is shit. I tried it at Dunkin Donuts in USA, shittiest thing ever
Gurk is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:05 PM   #5 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

MAN and now there is some story about a baby falling off a balcony 8 stories, landing in a bush and living!

Some lady couldn't hang on to her baby....Why the fuck are you holding the baby so close to the balcony!
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:06 PM   #6 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

Man, gurk, that stuff is SO bad for you man.

Like are you just freaking out from all the caffine and sugar?

I would run around for like 19 straight hours!
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:06 PM   #7 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22,015
Representing:
Default

LOL calm down, take deep breaths
Gurk is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:07 PM   #8 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22,015
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Renihan_00 View Post
Man, gurk, that stuff is SO bad for you man.

Like are you just freaking out from all the caffine and sugar?

I would run around for like 19 straight hours!
I don't know why but I think you just drank some coffee because you seem hyper
Gurk is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:07 PM   #9 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

One time I drank a bunch of redbull and partied until like 3:30 in the morning and my heart was pounding.

I was away from work on a conference and I had to be in meetings at 9.

I woke up at 6:30 and went running...No joke... I was super drunk too at night but the caffine like overtook that so I didn't seem drunk
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:08 PM   #10 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

I'm calm, I'm just blown away!

And you see this new tamil protest?

Wild shit man.....Like they just keep going man!
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:08 PM   #11 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22,015
Representing:
Default

Gurk is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:08 PM   #12 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

HYPER?!

No man, I'm the opposite, like complete opposite
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:08 PM   #13 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22,015
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Renihan_00 View Post
I'm calm, I'm just blown away!

And you see this new tamil protest?

Wild shit man.....Like they just keep going man!
My friends go there, they are always talking about it
Gurk is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:08 PM   #14 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

Hey gurk you wanna hear a song?
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:09 PM   #15 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22,015
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Renihan_00 View Post
HYPER?!

No man, I'm the opposite, like complete opposite
Doesn't look like it
Gurk is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:09 PM   #16 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Gurk View Post
My friends go there, they are always talking about it
It's an amazing place to be man, especially when everything is just GREAT.

I found 300 bucks in my paypal account I had no idea was there!

YOINK!
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:09 PM   #17 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22,015
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Renihan_00 View Post
Hey gurk you wanna hear a song?
Sure why not
Gurk is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:10 PM   #18 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:10 PM   #19 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22,015
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Renihan_00 View Post
It's an amazing place to be man, especially when everything is just GREAT.

I found 300 bucks in my paypal account I had no idea was there!

YOINK!
What does that have to do with the protest? LOL
Gurk is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 05-15-2009, 11:10 PM   #20 (permalink)
Unacceptable?! Did you see the pool? They flipped the bitch!

Get off my lawn
 
Renihan_00's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,330
Representing:
Default

Everyone listen that....This is how you kick back and chill man...

Lots of Franti. I think everyone should listen to him, he's very good. He makes you think about what's important

And it feels really good man haha
Renihan_00 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Update: Tim Hortons & The Raptors Dr. J. Naismith Toronto Raptors 41 12-02-2008 11:12 PM


All times are GMT -4. The time now is 02:32 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24