Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards

Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards (http://www.raptorsforum.com/f/)
-   Entertainment Lounge (http://www.raptorsforum.com/f/f9/)
-   -   NBA 2K13 Online Association! (http://www.raptorsforum.com/f/f9/nba-2k13-online-association-23804.html)

KoolAid 10-13-2012 10:21 PM

NBA 2K13 Online Association!
 
I'm gonna try and get this running if we get 10+ people for PS3!

Dario 10-14-2012 12:16 AM

im down, add me. dapimentel

KoolAid 10-14-2012 10:18 PM

So that's two... I'm wondering if I didn't put this in the right place... Could a mod move this to the entertainment lounge?

KoolAid 10-15-2012 10:03 PM

So...we've got two...

'trane 10-15-2012 11:01 PM

i'd love to do this, but can't fully commit. i really wish i had time. cheers for starting it.

Dark Knight 10-15-2012 11:33 PM

Count me in PSN: LlamaShawn

KoolAid 10-16-2012 06:43 PM

3.5:cookie:

box92 10-17-2012 02:45 PM

i still need to find this game, every futureshop has it sold out -__-

KoolAid 10-17-2012 06:45 PM

Well, I'm gonna lower my expectations down to 8 people...

Dario 10-18-2012 11:43 PM

4 so far.

J-Bo 10-19-2012 01:03 AM

how often are the games?? add me up to play if anything @ jimmyLOVESu

KoolAid 10-19-2012 05:40 PM

I think they brought back flex scheduling so it's a lot easier to manage your time but if you're being unreasonably absent your games will likely be simmed.

KoolAid 10-21-2012 05:39 PM

Alright I sorta just decided to set it up and see what happens
name:RaptorsForum
password:raptor123sux

Join up, and remember it's PS3
:yeah:

And also lets try to decide when the draft will take place

KoolAid 10-23-2012 06:42 PM

Nobody joined D:

Btw i'm silentkiller_64 (yes i know shitty name etc.)

J-Bo 10-23-2012 07:36 PM

ight ill join hold up

Torontosaurus 10-24-2012 12:58 AM

Sorry I'd like to join but can't commit

KoolAid 10-24-2012 06:01 PM

I don't really care! Just join and leave if you must guys!

box92 10-24-2012 09:41 PM

I got the game :D Add me, username is same as psn lol: box1992
I shall join it either tonight, or on monday, when I come back to university,

Dario 10-24-2012 10:22 PM

I just joined last night

J-Bo 10-25-2012 09:57 PM

Is it cool if i ask my friends to join?


All times are GMT -4. The time now is 10:52 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24