My friends thoughts on Taylor Griffin
Old 07-16-2009, 03:30 PM   #1 (permalink)
representing the Big Land

basketball is life
 
Chris's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Newfoundland
Posts: 1,415
Representing:
Default My friends thoughts on Taylor Griffin

Aha, I just thought this was funny, and you guys would enjoy it :P
Chris says:
blake griffin looks like a monkey
seań says:
his brother is uglier
Chris says:
lol lemme see
seań says:
taylor griffin
Chris says:
LOL
HIS HEADS AN EGG
seań says:
plus he sucks
Chris says:
lol is he in d leagu?
seań says:
he got drafted this year
like 49th or something
Chris says:
LOL
i never heard about him though
u think i wouldve
blake griffins bro
seań says:
terrible older brother of blake griffin
plays sf
probably will make as much in his career as blake does this year
Chris says:
LOL
signed on for minimum
to any team
seań says:
pretty much
his career game is gonna be like 10 minutes
8 points 2 assists
Chris says:
LOLLLL
LMAO
thats a bit high i think
seań says:
LOL ya
he will prolly win like mcdonalds effort award for the week while his brother gets mvps
Chris says:
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
U MADE ME DROP MY CHICKEN WING
MCDONALDS EFFORT AWARD LOLLL
seań says:
LOL cuz he sucks hard
hes ugly and will have a terry career
only good thing in his life is that hes blake griffins brother
Chris says:
LOL
watch now
he'll avg like 10 games per season
for a year
and then get sent down to the d-league
seań says:
LOL then clippers will sign him cuz blake griffin will be like he needs money he keeps eating out of my parents trash can
Chris says:
LOLLLLL
seań says:
he will have a huge beard and like varejao hair
Chris says:
LM<AOOO
LMAO
LMAOOO
omg
lol how much do d-league players even get paid
seań says:
no clue
probably like 10 bucks a game
Chris says:
LOL
probably have to work part time jobs on top of their basketball
seań says:
ahahha
SRY IM LATE COACH THERE WAS A HUGE LINE AT MCDONALDS AND I HAD TO FIX THE GRILL
Chris is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-16-2009, 03:34 PM   #2 (permalink)
stank

member
 
Someguy again's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 6,387
Representing:
Default

cool story, bro.
Someguy again is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-16-2009, 04:37 PM   #3 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 21,224
Representing:
Default



Was that an MSN convo
Gurk is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-16-2009, 04:46 PM   #4 (permalink)
Rob Ford's dopeman.

Senior Member
 
Febreezy's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Anywhere there's Internet
Posts: 2,845
Representing:
Default

LOOL.
Febreezy is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-16-2009, 04:52 PM   #5 (permalink)
representing the Big Land

basketball is life
 
Chris's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Newfoundland
Posts: 1,415
Representing:
Default

Yes it was Gurk :P
Chris is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-16-2009, 04:53 PM   #6 (permalink)
Captain of the Jamario Moon fan club.

Born Unready
 
Dark Knight's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Electric Avenue
Posts: 15,490
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by Christopha View Post
mcdonalds effort award for the week while his brother gets mvps
Ahahahahahahaha thats jokes.

You can just picture the family dinner.


Mom: So what did you do today, Blake?

Blake: I won ROY, MVP, 1st team All-NBA, and 1st team All-Definsive team.

Dad: Thats nice.

Mom: What did you do today, Taylor?

Taylor: I won the McDonalds effort award of the week!

Dad: Thats terrific, son. We should throw a party.

Blake: (muttering) Fuck this shit.
Dark Knight is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kanye West Totally Disrespects Taylor Swift logicz Entertainment Lounge 79 09-20-2009 08:41 PM
Zidane and Friends Tour Superjudge Other Sports 6 05-16-2009 11:49 AM
Spiderman and Superman are NOT friends lang Entertainment Lounge 2 11-17-2008 11:36 PM
For My Guitar Playing Friends... Acie Entertainment Lounge 3 01-18-2008 11:31 PM
Feeling Their Pain: Sean Taylor death Dr. J. Naismith Other Sports 0 12-03-2007 08:30 AM


All times are GMT -4. The time now is 06:31 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24