NBA TV's "Fan Night": Nov. 18th Raps vs. Magic
Old 11-11-2008, 01:33 PM   #1 (permalink)
convinced that Raptors fans are only happy when they're unhappy.

Retired Administrator
 
Dr. J. Naismith's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Almonte
Posts: 10,245
Representing:
Exclamation NBA TV's "Fan Night": Nov. 18th Raps vs. Magic

NBA TV is running a poll and letting the fans speak as to whom they want to view that night on NBA TV.

Do you part guys and vote for the obvious.

Click - Click here
Dr. J. Naismith is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 11-11-2008, 01:42 PM   #2 (permalink)
We going to the 2nd rd!

Senior Member

 
Ball Don't Lie's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 11,847
Representing:
Default

The only other game I could see giving us a run is CHI at LAL because of their fans, but thats gonna be a crap game. Voted.

Oh shit LAL/CHI has like 60% once I looked at the results.
Ball Don't Lie is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 11-11-2008, 01:44 PM   #3 (permalink)
is pounding the rock!

Member
 
griffthecat's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: toronto
Posts: 226
Representing:
Default

I think this is a losing battle Doc. But I did my part
griffthecat is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 11-11-2008, 01:44 PM   #4 (permalink)
convinced that Raptors fans are only happy when they're unhappy.

Retired Administrator
 
Dr. J. Naismith's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Almonte
Posts: 10,245
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by thriller92 View Post
The only other game I could see giving us a run is CHI at LAL because of their fans, but thats gonna be a crap game. Voted.

Oh shit LAL/CHI has like 60% once I looked at the results.
Yeah, but the polls just opened and now the RealGM Raptors forum has gotten wind of this poll. Give it a couple hours and we'll be number 1.
Dr. J. Naismith is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 11-11-2008, 01:45 PM   #5 (permalink)
convinced that Raptors fans are only happy when they're unhappy.

Retired Administrator
 
Dr. J. Naismith's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Almonte
Posts: 10,245
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by griffthecat View Post
I think this is a losing battle Doc. But I did my part
It just started griff .... have faith man.
Dr. J. Naismith is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 11-11-2008, 02:51 PM   #6 (permalink)
Taz
playing catch-up.

Back in the game.
 
Taz's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Toronto, ON
Posts: 1,709
Representing:
Default

I did my duty.
Taz is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 11-11-2008, 04:00 PM   #7 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22,106
Representing:
Default

I voted but LA is still at 60% LOL
Gurk is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 11-11-2008, 04:01 PM   #8 (permalink)
in Houstatlantavegas

Scouting Specialist
 
Thug's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 3,876
Representing:
Default

LA and Boston are obviously going to be the frontrunners.
Thug is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Jay Triano: Defence "Fairly Solid" Until Last Night jeffb Toronto Raptors 30 10-18-2009 02:14 PM
Jose Was "Benched" Last Night Dr. J. Naismith Toronto Raptors 79 03-09-2009 11:44 AM
NBA TV's "Fan Night": Feb. 3rd Raps vs. Cavs Thug Toronto Raptors 9 01-28-2009 12:13 PM
NBA TV's David Alderidge - "Pat Riley seriously considering JO for Marion" The MVP of West Hollywood Toronto Raptors 51 01-14-2009 09:13 PM
Shaq: "I wanna be Magic GM when I retire." Thug NBA Talk 0 03-28-2008 05:08 PM


All times are GMT -4. The time now is 02:43 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24