Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards

Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards (http://www.raptorsforum.com/f/)
-   Toronto Raptors (http://www.raptorsforum.com/f/f5/)
-   -   Bulls have inquired about Derozan (http://www.raptorsforum.com/f/f5/bulls-have-inquired-about-derozan-19202.html)

jeffb 02-02-2011 10:11 AM

Bulls have inquired about Derozan
 
Quote:

The trade front in Chicago has been pretty quiet despite the tour Chicago scouts and executives have been on evaluating possible trade candidates. Several Bulls' scouts and GM Gar Forman were in LA this week looking at possible trade candidates and sources close to the situation have pegged a few shooting guards as the Bulls' targets as the trade deadline approaches.

The Bulls have had eyes for Cleveland's Anthony Parker for some time, and are said to have him towards the top of their wish list. Parker missed nine game in January due to a back injury and has recently returned to action for the Cavs......

The Bulls have apparently made runs at Toronto regarding Demar DeRozan and were turned away and have made inquiries on OJ Mayo with Memphis that went no where.
http://www.hoopsworld.com/Story.asp?story_id=18650

INSIDER 02-02-2011 10:14 AM

wow... truth is, DD would look awesome in a Bulls uniform.
but if they are making a playoff push, they wont want to give up anyone of value, and we all know BC isnt parting with DD unless we get some serious stock back.
DD is pretty much the only rap i can see as untouchable this year. everyone else is for sale.

finstock 02-02-2011 10:19 AM

The Bulls need a 2 that can spread the floor. Barbosa would be a better fit at this point IMO.

Ex2k 02-02-2011 10:19 AM

Quote:

Originally Posted by INSIDER (Post 503439)
wow... truth is, DD would look awesome in a Bulls uniform.
but if they are making a playoff push, they wont want to give up anyone of value, and we all know BC isnt parting with DD unless we get some serious stock back.
DD is pretty much the only rap i can see as untouchable this year. everyone else is for sale.

Ed Davis is untouchable as well...

jeffb 02-02-2011 10:22 AM

Quote:

Originally Posted by oneironaught (Post 503443)
The Bulls need a 2 that can spread the floor. Barbosa would be a better fit at this point IMO.

I agree. What would the Bulls be willing to give up?

How about Barbosa/Kleiza for Deng + a pick

Someguy again 02-02-2011 10:27 AM

the bulls are full of contending pieces on that team, no one for the rebuilding process, the only player that BC would touch is gibson, and obviously he's untouchable so theres no point in trading with chicago, even if it is a pick

FoldedLaundry 02-02-2011 10:58 AM

DD would look great along Rose, Boozer, and Noah :yeah: That would be a solid team, but if they're looking for a shooting 2 then Barbosa would be a better candidate as jeff said. But I dont't think they'll let go of Deng

MrClutch 02-02-2011 11:01 AM

Quote:

Originally Posted by FoldedLaundry (Post 503469)
DD would look great along Rose, Boozer, and Noah :yeah: That would be a solid team, but if they're looking for a shooting 2 then Barbosa would be a better candidate as jeff said. But I dont't think they'll let go of Deng

they'll let deng go without a moments hesistation cause of his contract

jeffb 02-02-2011 11:03 AM

Here's what Bulls fans have to say:

Quote:

LOL come on Hoopsworld, Derozan..
Quote:

DeRozan can't shoot and really wouldn't help us at all.
Quote:

He makes Keith Bogans look like Ray Allen.
Quote:

No he wouldn't. He would be a poor mans Ronnie Brewer here. Except Ronnie defends.
Quote:

I've always thought Derozan was an overrated prospect, the guy has no range and is a poor ball handler. However, he is showing some major progress and Toronto passed up Jennings for him. They aren't giving up on him this quickly unless it's for a clear upgrade.

FoldedLaundry 02-02-2011 11:04 AM

Quote:

Originally Posted by mrdependent (Post 503471)
they'll let deng go without a moments hesistation cause of his contract

Haha, didn't consider that, but he's been playing great for the Bulls :S

FoldedLaundry 02-02-2011 11:05 AM

Quote:

Originally Posted by jeffb (Post 503474)
Here's what Bulls fans have to say:

The last quote got it right

jeffb 02-02-2011 11:06 AM

Quote:

Originally Posted by FoldedLaundry (Post 503478)
The last quote got it right

Quote:

I've always thought Derozan was an overrated prospect, the guy has no range and is a poor ball handler.
This part?? lol

FoldedLaundry 02-02-2011 11:17 AM

Quote:

Originally Posted by jeffb (Post 503479)
This part?? lol

haha yeah

MikeToronto 02-02-2011 01:14 PM

Quote:

I've always thought Derozan was an overrated prospect, the guy has no range and is a poor ball handler.
Bang on, IMO.

moremilk 02-02-2011 01:18 PM

I doubt it was a direct trade, bulls have no need for derozan
mayo is a somewhat better fit, but what they really need is a bruce bowen type, lockdown defender who can hit the 3 at a good clip.

most likely it would have been a 3-way trade, derozan going to a third party. Even so, their only asset is gibson, and we're stacked at PF.

Dark Knight 02-02-2011 01:24 PM

DeRozan and Bargs for Rose. Lets do it! :dancing:

Febreezy 02-02-2011 01:29 PM

Only pieces the Bulls have that are appealing are Rose and Noah, and we all know that isn't happen.

jeffb 02-02-2011 01:32 PM

Quote:

Originally Posted by Febreezy (Post 503541)
Only pieces the Bulls have that are appealing are Rose and Noah, and we all know that isn't happen.

I wouldn't mind Gibson, Deng, Boozer either. Not that Boozer is available.

m5racer 02-03-2011 10:30 AM

ohhhhh the bulls are making offers for derozen....he must be an up and comming all star now....they were probably running no more then a sack of shit by BC for derozen...hes he making this year 2 million....I can see the bulls offering a scrub and second round pick for the guy

carp 02-03-2011 10:35 AM

I'm sure they are only inquiring about DeRozan to sneak Weems out from under us... lol


All times are GMT -4. The time now is 06:18 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24