Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards

Raptors Forum | Toronto Raptors Forums & Message Boards (http://www.raptorsforum.com/f/)
-   Other Sports (http://www.raptorsforum.com/f/f47/)
-   -   Harder to be a fan of??? (http://www.raptorsforum.com/f/f47/harder-fan-3277.html)

Benzo 09-22-2008 09:22 AM

Buffalop Bills.
 
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BUFFALOP


:ladeeda:
:ladeeda:
:giggity::cheers2::cheers:
:golfclap:
:headbang::thumb:
:smileysex::willy_nilly:
:clapping::bowblue:
:djsmile::Arrogant:
:bannanaguitar:
:coolthumb::drunk:
:hahaha::gun2:
:radbanana::powerslide:
:woohoo:

Dr. J. Naismith 09-22-2008 09:25 AM

Meh ... nothing to be proud of because after all is was the Raiders they beat yesterday. :cwm34:

Giants > Bills. ;)

Benzo 09-22-2008 09:27 AM

Quote:

Originally Posted by Dr. J. Naismith (Post 56609)
Meh ... nothing to be proud of because after all is was the Raiders they beat yesterday. :cwm34:

Giants > Bills. ;)

For the first time since 2003, The Pats are not in first place.

Doc you can can ride your G-Men...you can have your super bowl.

WE MAY GO TO THE PLAYOFFS...


:woohoo:

Belsius 09-22-2008 09:27 AM

:6s9937r:

Acie 09-22-2008 09:30 AM

Broncos 3-0

Jay Cutler - the best arm in the game.

Oh yeah.....

Benzo 09-22-2008 09:39 AM

Quote:

Originally Posted by ACIEEARL40 (Post 56613)
Broncos 3-0

Jay Cutler - the best arm in the game.

Oh yeah.....

This thread is entitled Buffalop Bills...

....please exit my thread with your Homer Simpson owned nonsense.

Acie 09-22-2008 09:46 AM

Quote:

Originally Posted by Benzo (Post 56617)
This thread is entitled Buffalop Bills...

....please exit my thread with your Homer Simpson owned nonsense.


If it's worth anything I secretly cheer for the Bills.

I have a special bond with the parking lot at Ralph Wilson Stadium.

dfunkie1 09-22-2008 01:23 PM

2-1 sluts!

i guess it's kind of impossible to go 1-15 now experts!

on another note, 2008 falcons draft will go down as the most impressive single team selecting draft ever in the whole wide world and possibly the universe or at least mars and that melting cool looking planet and the one with three suns and cool looking band around it!!!!!!

btw burner is the shit

Benzo 09-22-2008 02:04 PM

Quote:

Originally Posted by TuggleBled (Post 56665)
2-1 sluts!

i guess it's kind of impossible to go 1-15 now experts!

on another note, 2008 falcons draft will go down as the most impressive single team selecting draft ever in the whole wide world and possibly the universe or at least mars and that melting cool looking planet and the one with three suns and cool looking band around it!!!!!!

btw burner is the shit

You didn't see the news???

Apparantly beating KC is now only worth half a win.

dfunkie1 09-22-2008 02:15 PM

don't be that guy.

being an falcons fan endures far more hardship then being a hawks fan, and you know how much it sucks to be a hawks fan these past ten years.

Claudius 09-22-2008 02:22 PM

I give the Falcons their props. Micheal Turner is a gem and Matt Ryan can throw that ball really really well.

I'm still saddened at the dismantling the Packers received by the Cowboys. It's a rule, that you don't lose to the 'boys at home.

Benzo 09-22-2008 02:26 PM

Quote:

Originally Posted by TuggleBled (Post 56671)
don't be that guy.

being an falcons fan endures far more hardship then being a hawks fan, and you know how much it sucks to be a hawks fan these past ten years.

Ahem....Bills fan here...you wanna talk hardship...

dfunkie1 09-22-2008 02:31 PM

you're starting quarterback going to jail and handicapping your team with his salary plus and your head coach walking out on your team by leaving a sticky note on the door saying that he quit>losing in three super bowls.

Benzo 09-22-2008 03:19 PM

Quote:

Originally Posted by TuggleBled (Post 56674)
you're starting quarterback going to jail and handicapping your team with his salary plus and your head coach walking out on your team by leaving a sticky note on the door saying that he quit>losing in three super bowls.

4 superbowls....in a row.... I feel a poll comming on...Doc set me up.

MangoKidHoops 09-22-2008 03:27 PM

Ray Lewis owns you all. He owned Kellen Winslow yesterday.

dfunkie1 09-22-2008 03:45 PM

your team made it to the super bowl four times. losing or not, they made it to the super bowl four times. i could live to be 500 and the falcons would more than likely still be sitting at one. i guess it must suck watching your team lose there, but at least you get winning seasons and the excitement of the play-offs.

Benzo 09-22-2008 03:51 PM

Harder to be a fan of???
 
Which fanbase has had it worse???

The havn't been to the playoffs in 8 years after losing 4 superbowls in a row Bills...

or

The Young upstart Dirty Birds, who have only been to 1 superbowl, and had a QB and a coach run off on them.

Acie 09-22-2008 03:57 PM

The Broncos

Quote:

The Broncos lost Super Bowl XXI to the New York Giants, 39–20; Super Bowl XXII to the Washington Redskins, 42–10; and Super Bowl XXIV to the San Francisco 49ers, 55–10, the most lopsided scoring differential in Super Bowl history.
of the Falcons and Bills...I'd have to go with the Bills.

Benzo 09-22-2008 03:57 PM

Quote:

Originally Posted by ACIEEARL40 (Post 56690)
The Broncos

They have won a few.....not in the convo...which is why it is only between 2 teams.

Dr. J. Naismith 09-22-2008 03:58 PM

I gotta say, I'd rather be a Bills fan than a Falcons one. They're constantly dealt a bad hand. Much like the lackadaisical Oakland Raiders.


All times are GMT -4. The time now is 09:52 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24