Happy Birthday J-Bo
Old 07-23-2010, 01:08 AM   #1 (permalink)
Masai Ujiri

Senior Member
 
Kirby's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 6,799
Representing:
Default Happy Birthday J-Bo

Happy Birthday J-Bo




lol get well soon from your cold
Kirby is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 01:08 AM   #2 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 21,585
Representing:
Default Happy Birthday J-Bo

Gurk is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 01:09 AM   #3 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 21,585
Representing:
Default

BOOOOOOO
Gurk is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 01:10 AM   #4 (permalink)
Captain of the Jamario Moon fan club.

Born Unready
 
Dark Knight's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Electric Avenue
Posts: 15,518
Representing:
Default

Well....This is embarrassing. :facepalm:
Dark Knight is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 01:13 AM   #5 (permalink)
Captain of the Jamario Moon fan club.

Born Unready
 
Dark Knight's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Electric Avenue
Posts: 15,518
Representing:
Default Happy Birthday J-Bo

....Sorry. I don't like to be left out.
Dark Knight is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 01:36 AM   #6 (permalink)
.

Senior Member
 
J-Bo's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,437
Representing:
Default

haha thank you!
J-Bo is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 01:37 AM   #7 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 21,585
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by J-Bo View Post
haha thank you!
I hate you, you didn't say thank you in my thread :'(



lol jk. Have a good one
Gurk is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 01:38 AM   #8 (permalink)
.

Senior Member
 
J-Bo's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,437
Representing:
Default

hahaha thankkss so much! damn i can;t use J-Bo as my future rap name now

Yo Gurk don;t boo my birthday dawg
J-Bo is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 01:39 AM   #9 (permalink)
.

Senior Member
 
J-Bo's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,437
Representing:
Default

i will thank this thread to!

thanks Gurker
J-Bo is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 01:39 AM   #10 (permalink)
is dead inside

you ain't bout that life
 
Gurk's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 21,585
Representing:
Default

Quote:
Originally Posted by J-Bo View Post
hahaha thankkss so much! damn i can;t use J-Bo as my future rap name now

Yo Gurk don;t boo my birthday dawg
LOL

That's not why I boo'ed it. It was cuz Kirby made the thread at the same time I did :P
Gurk is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 07:33 AM   #11 (permalink)
better than you

Senior Member
 
eazy187's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 893
Representing:
Default

Happy Birthday Homie.

(disregard the fact that i was late wishing you one.)


:dan cing:
eazy187 is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 07:40 AM   #12 (permalink)
LX
synapse jelly

In the Paint


 
LX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Toronto
Posts: 28,730
Representing:
Default

happiness J
LX is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 08:36 AM   #13 (permalink)
saying Go Bucks, Raptors, 49ers, Reds and Blue Jackets!

Senior Member
 
RaptorsandBuckeye FaN's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Columbus, Ohio
Posts: 4,853
Representing:
Default

Happy Birthday J-Bo
RaptorsandBuckeye FaN is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 09:08 AM   #14 (permalink)
blah!

nosce te ipsum


 
fancylad's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: east side.
Posts: 14,623
Representing:
Default

damn everyday someone new here has a birthday.

All the best to tha philosophical MC.
fancylad is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 09:11 AM   #15 (permalink)
landry fields forever

Administrator

 
Acie's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Living in a van down by the river
Posts: 21,755
Representing:
Default

Acie is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 09:50 AM   #16 (permalink)
the fighter of the Nightman

Ch-Ch-Ch-Ch-Cherry Bomb
 
Barracuda's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto
Posts: 7,962
Representing:
Default

Happy birthday, J-Bo!!!

How ya gonna celebrate?
Barracuda is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 12:58 PM   #17 (permalink)
.

Senior Member
 
J-Bo's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,437
Representing:
Default

thank you guys so much!

uhm theres a party my friend wants to host for both of us cuz we have close birthdays but i might flop. Maybe when in 100 % ill explore bars and live the legal life
J-Bo is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 05:33 PM   #18 (permalink)
is in the cut

Senior Member
 
Stonezz's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 9,096
Representing:
Default

happy bday
Stonezz is online now   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 05:37 PM   #19 (permalink)
BOOBS

never too old.


 
INSIDER's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: richmond hill
Posts: 11,561
Representing:
Default

happy birthday man.
INSIDER is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Old 07-23-2010, 08:46 PM   #20 (permalink)
...

herp derp
 
strung_out's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Guelph, ON
Posts: 1,547
Representing:
Send a message via MSN to strung_out
Default

Happy Birthday J-Bo!!!

strung_out is offline   Boss Key Wife Key Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


All times are GMT -4. The time now is 05:21 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright RaptorsForum.com 2005-2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24